woensdag 20 augustus 2014

Tag: Gekocht door beautybloggers

Vera  Camilla kwam van de week met een tag: Gekocht door beautybloggers. Deze tag sprak mij enorm aan want ik heb nog al wat gekocht naar aanleiding van beautybloggers dus here we go! 

1. Door welke beautyblogger heb je het meest gekocht?
- We beginnen gelijk met een hele goede vraag. Ik zou het namelijk echt niet weten. Ik probeer namelijk van 1 product vaak meerdere reviews te lezen omdat iets gewoon voor de een anders werkt als voor de ander. Dus ik denk dat het aardig gelijk op gaat tussen de bloggers. 


2. Wat was het eerste product dat je door een beautyblogger kocht?
- Dat was (net als bij Vera) een 88 shimmer palet van coastal scents. Een youtuber genaamd Panacea81 gebruikte dat palet destijds heel veel en ik was daar echt weg van. Al die kleurrijke looks vond ik fantastisch. Dus dat palet moest ik hebben. Helaas is mijn 88 palet kapot gevallen. Daar baal ik echt van want het was heel fijne oogschaduw en ik kon er ook echt mooie looks mee maken. Misschien bestel ik er ooit nog wel een! 


3. En het laatste?
- De al om gehypte Benefit Hoola! I love it. 


4. Wat was het duurste product dat je door een beautyblogger hebt gekocht?
- Wederom Benefit Hoola. Ik heb nog niet zoveel duurs in mijn stash. 


5. Ook wel eens een miskoop gedaan met een door een beautyblogger aangeraden product?
- Ja, de L'Oreal Miss Manga mascara. God wat een teleurstelling. Hij werd door veel beautybloggers heel goed ontvangen maar ik vind het echt een waardeloze mascara. Ik krijg er klontjes en spinnenpootjes van. Geen succes. 


6. Welk gehyped product heb ook jij in je stash?
- Benefit Hoola, M.A.C. Candy Yum Yum, de MUA undressed en undress me too paletten, w7 In the buff, Sleek Rose Gold blush, een MaybelineColorTattoo.Volgens mij nog veel meer maar ik kom er zo eventjes niet op. 


7. Over welk product zouden beautybloggers wat jou betreft wel wat enthousiaster mogen zijn/meer over mogen schrijven?
- Elf studio blushes. Die blushes zijn prachtig en goed gepigmenteerd! Rituals mascara ook. Ik won er onlangs een en dat is zo'n fijne mascara! Ik had die ook echt nooit geprobeerd als ik hem niet gewonnen had. 
Zowiezo hou ik er van als beautybloggers goede low-budget dingen enthouisast ontvangen want dan zie je maar weer dat met low-budget productne je er ook high-end uit kan zien! 

8. Wat is de beste aankoop die je door een beautyblogger hebt gedaan?

- Het is maar deels door een beauty blogger! Ik zelf had het namelijk al een keer gezien toen ik aan het winkelen was met mijn moeder maar ik stelde het kopen maar uit(en vergat wat mijn kleur was). Het gaat namelijk om de M.A.C. Foundation. Vera Camilla deed er laatst een first impression video over en naar aanleiding daarvan heb ik mijn kleur bepaald. Maar ook de Maybeline Color Tattoo ben ik echt mega blij mee. Serena van Beautylab raadde deze aan als wenkbrouwproduct voor blondines en dat werkt perfect! 

Dit was mijn gekocht door beautybloggers tag! Ik hoop dat jullie hem leuk vonden! 
Tot de volgende keer! 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten