donderdag 14 augustus 2014

Rituals Performance Waterproof Mascara

Op vakantie/in de zomer is een waterproof mascara eigenlijk wel een musthave. Maar ik had er op dit moment even geen in mijn stash. Tot ik heel fijn via facebook een prijs won (Hoera! Ik win nooit iets!). In het pakket zaten John Frieda producten en Rituals make-upjes waaronder een waterproof mascara. Komt ook nog eens extra mooi uit omdat we over 2 weekjes lekker op vakantie naar Turkije gaan! 


Dit is 'm dan! De Rituals Performance Waterproof Mascara. Wat een mooie huls! Nog even een plaatje van de achterkant hoor: 


Zo mooi! Rose goud met zwarte bloemen. Ziet er echt mooi en luxe uit! 
Je zou de mascara al bijna kopen om de verpakking. 


Zie hier het borsteltje (en op de achtergrond mijn slapende hond hihi). Het borsteltje ziet er echt heel fijn uit. Het zijn wat hardere plastic "haartjes" die wat langer zijn als gemiddeld. Het lijkt me dat deze mascara mooi separeert door de langere haartjes. 


Jahoor! Separeert mijn wimpers heel fijn en geeft ze ook wat meer lengte. Ik vind het een superfijne mascara in gebruik. Je krijgt de mascara er snel en makkelijk mooi op. Ook word de mascara niet hard. Mijn wimpers blijven gewoon helemaal zacht. Dat vind ik zo fijn! Andere waterproof mascaras die ik wel eens geprobeerd hebben worden juist keihard en voelen zwaar maar deze doet dat dus niet. 
Hij is ook echt heel erg waterproof! Ik heb een hele middag in het zwembad gelegen en de mascara zat nog net zo mooi op mijn wimpers als toen ik het aanbracht. Zelfs na het douchen zat het er nog op. Je moet de mascara echt verwijderen met een goede make-up remover die hiervoor geschikt is. Al moet ik zeggen dat je er niet echt last van hebt als je het er niet goed af krijgt omdat je wimpers dus nog steeds zo zacht aanvoelen. Misschien is deze mascara ook wel geschikt voor mensen met gevoelige ogen omdat 'ie zo zacht is. 

Kortom ik vind het dus echt een hele fijne mascara en deze gaat ook zeker mee in mijn make-up tas naar Turkije! 
Rituals Performance Waterproof Mascara is verkrijgbaar bij de Rituals winkels en kost €15.50 
Niet heel goedkoop maar ook geen hele vreemde prijs voor een goed werkende mascara! 

Wat is jou alltime favourite waterproof mascara? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten