dinsdag 12 augustus 2014

Mua matte lipstick - peachy keen

Lipsticks heb je nooit genoeg! Dus toen ik bij het kruidvat deze mooie matte lipstick van MUA tegen kwam moest ik hem mee nemen. 


Dit is de huls. Simpel wit heel clean. Oogt wat cheap maar de lipstick is ook best goedkoop dus niks mis mee! 
Leuk detail! Aan de onderkant zit een doorzichtig stukje waar je de kleur van de lipstick in kan zien, maar dit blijkt nog een klein potje te zijn waar ook echt lipstick in zit! Je schroeft het er af en je hebt een klein potje.

 
Wat mij natuurlijk over de schreef trok was de kleur. Hij heet peachy keen maar ik vond het toch wat meer koraal dat maakt de kleur niet minder mooi! 



Mooi kleurtje! Je ziet alleen wel snel wat velletjes en dergelijke want hij is wel wat uitdrogend. Het blijft een matte lipstick. 


Dit is de lipstick met een full face. Ik vind het een fijne everyday kleur. Ik zie 'm bij andere beautybloggers ook voorbij komen maar dan lijkt ie veel feller. Heel gek, bij mij is dat totaal niet het geval. Dat vind ik opzich best jammer want ik hou wel van een opvallend kleurtje. Maar zoals ie nu uitpakt vind ik m ook mooi. 

Het enige nadeel aan deze lipstick vind ik dat ie wat uitdrogend is. Voor de rest vind ik het een prima lipstick voor een fijn prijsje. 
MUA matte lipstick in Peachy Keen is verkrijgbaar bij geselecteerde kruidvat filialen en kost €2,49

Wat is jou favoriete lipstick kleur? 

Liefs, Marjolein 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten