zondag 10 augustus 2014

M.A.C. Studio Fix Fluid foundation NW10

5 jaar heb ik getwijfeld over deze foundation. Waarom? Het is zo'n beetje de lichtste foundation die er te krijgen is en past bij mijn huidskleur maar hij kost €30,00 en ik geef niet graag zoveel geld uit aan 1 item. Inmiddels ben ik een beetje over die vrees heen en probeer ik er gewoon geld voor apart te zetten. 
Jaren lang bleef ik het proberen met drugstore foundations die op het eerste gezicht wel leken te werken voor mijn huidskleur maar dat ik dan toch in daglicht of na verloop van tijd (na de zomer) toch niet meer echt licht genoeg bleken. Nu was ik er echt goed zat van. Tijd voor M.A.C. en wat was het de €30,- waard! 

Wel heb ik de kleur op de gok gekocht. Ik had nog steeds geen tijd om naar Arnhem te gaan dus ik wist niet exact welke kleur ik nodig had. Gelukkig heeft blogger veracamilla ongeveer dezelfde huidskleur als ik dus heb ik dezelfde kleur besteld als die zij in haar stash heeft. De aller aller lichtste, NW10! 


Dit is het potje. Het word geleverd in een apart doosje. Dat vind ik altijd al extra luxe staan. Nadeel aan dit product is dat je er een los pompje bij moet kopen want die zit er helaas niet op. Maar het pompje kun je wel oneindig lang hergebruiken dus dat is dan een kleine investering. Ik schrok wel een beetje toen ik het potje uit het doosje haalde want ik dacht echt even; shit, is dit niet weer te donker? Gelukkig was dat niet zo! 


Dit is de hoeveelheid na 1 pompje. Het is een vrij dunne vloeistof die makkelijk verdeeld. Ik hoor veel mensen die deze foundation ook hebben dat ze 1 pompje gebruiken voor hun hele gezicht. Dat krijg ik nog net niet voor elkaar. Ik gebruik er toch 2. 


We treffen het vandaag! Ik heb ontiegelijke wallen en last van roodheid. Niet erg fijn maar daardoor kan je wel heel goed zien dat de foundation heel erg mooi dekt. zoals je ziet sluit de kleur heel mooi aan op mijn hals/decolete. Hoera! Geen masker effect meer! 
Je voelt de foundation vind ik haast niet op je huid in tegenstelling tot veel andere foundations. Wat ik ook heel erg fijn vind is dat ik aan het eind van de dag nog steeds die egale kleur op mijn huidje hebt. Niet half afgeschuurde/gezwete plekken. Heel fijn! 

Kortom, ik ben tevreden over de dekking, de kleur, de substantie, de draagduur, eigenlijk alles aan deze foundation vind ik fijn. Ik koop deze foundation dan ook echt zeker weer als 'ie op is ondanks dat het €30,- kost. Hij is het meer dan waard en voor alle sneeuwwitjes onder ons: twijfel niet! Doe het! 
M.A.C. Studio Fix Fluid Foundation is te koop bij de M.A.C. counters en bij geselecteerde douglasfilialen.
Ook kan je hem bestellen bij de webshop van M.A.C. en Douglas en kost €30,-

Wat is jou favoriete foundation? 

Liefs, Marjolein 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten