woensdag 6 augustus 2014

Sleek blush - Rose Gold

Ik heb fases wat make-up betreft. De ene periode neig ik erg naar oogschaduws, de volgende naar mascara en weer een volgende zijn de lipsticks aan de beurt. Nu is het de beurt aan blushes en heb ik een pareltje voor jullie om te reviewen. Sleek - Rose Gold. 

Deze mooie blush word vooral gezien als dupe van Nars - Orgasm maar dan flink goedkoper. Buiten dat is het ook gewoon een hele mooie blush!


De verpakking is simpel en klein maar wel mooi mat met glanzende letters. Dit oogt rustig en chique.
Ook sluit het doosje heel goed, ik moest de eerste keer behoorlijk wat moeite doen om 'm open te krijgen. Handig als je deze blush wilt meenemen in je tas! 


Het doosje bevat een spiegeltje en natuurlijk de blush zelf. 
De blush is een roze-ig kleurtje met gouden shimmer waardoor hij wat meer peachy oogt. Ik kreeg de shimmer in het doosje niet mooi op de foto maar op de swatch hieronder zie je het des te beter: 


Zoals je ziet is de blush echt heel goed gepigmenteerd. Je moet dus echt ontzettend goed oppassen met aanbrengen want het is al gauw te veel. Maar wauw wat een kleur!! Ik was gelijk verkocht.


Hierboven zie je links mijn gezicht zonder blush en rechts heb ik de blush heel subtiel aangebracht. Subtiel omdat je anders een beetje een gouden glimhoofd krijgt en dat is geen gezicht. Nu heb je een instant gezonde glow. Erg mooi! Vooral bij een zongebruind huidje zou deze blush erg mooi staan denk ik. Dan kan je hem ook wat meer aanzetten denk ik. 
Deze blush zou ik echt iedereen aanraden. Wat een prachtige kleur en hij is ook heel draagbaar voor verschillende huidskleuren. Absoluut een van mijn favorieten. 

Mijn zusje heeft deze blush voor mij gekocht in spanje maar Sleek - Rose gold is in Nederland te koop via boozyshop en kost €5,45

Wat vinden jullie van deze blush? 

Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten