vrijdag 22 augustus 2014

Catrice Najaarscollectie: Check & Tweed


Ik wil er nog helemaal niet aan denken maar het najaar komt er alweer aan. Eek! Maar dat betekend wel dat er weer nieuwe collecties aan komen om enthousiast over te zijn! Zo brengt Catrice dit najaar de limited edition Check&Tweed uit. Let's watch! 
Catrice Check&Tweed Quattro Baked Eyeshadow €4,59
2 Mooie palletjes om toe te voegen aan je stash. Vooral het onderste palletje spreekt me aan door die prachtige blauwe kleur! 

Catrice Check&Tweed Highlighting Powder - Flagg The Union Jack €4,49 
Dit is een 'zijdezachte poeder met lichtreflecterende pigmenten' en zoals je ziet op de foto is het een mooi zachtroze kleurtje. Ik ben benieuwd hoe dit uitpakt! Het lijkt me een prachtige highlighting poeder in elk geval. 


Catrice Check&Tweed Velvet Lipcolors €3,99 
Naar deze lipcolors ben ik het meest benieuwd. Ik ben namelijk een groot van van mooie matte lipkleuren. De lijn bevat een roodbruine, een oranjerode en een bordeaux gekleurde lipcolor. 
Catrice Check&Tweed Eye Brow Fixing Gel €3,99
Een lichtgetinte bijna doorzichtige gel die ervoor moet zorgen dat je wenkrbrouwen mooi in model komen te zitten. Helaas is deze gel maar in 1 kleur verkrijgbaar dus ik vrees dat dit product niet voor iedereen geschikt is. 


Catrice Check&Tweed Ultimate Nail Lacquer €2,99
5 Warme najaarskleuren met een prachtige parelmoer finish. Dit zijn absolute musthaves dit najaar! Mooie warme tinten die me gelijk doen denken aan de herfst. 
En toch neig ik gelijk het meeste naar de roze variant hihi!

Dit was de Catrice Check&Tweed Limited Edition najaars collectie. Wat vind je er van? Is het iets voor jou? 
Deze collectie zal verkrijgbaar zijn vanaf half september tot half oktober bij het Kruidvat en de Trekpleister. 

Liefs, Marjolein

Bron foto's: By Aranka 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten