zaterdag 8 oktober 2011

essence better than gel

Oke ik ben nu best lekker op dreef vandaag dus ik heb besloten NOG een reviewtje te plaatsen.
deze keer de better than gel serie van essence.

Mijn moeder heeft al jaren gel nagels en ik vind dat altijd zo ontzettend mooi!
Maarja, op dit moment zit 30 euro per maand voor een paar nagels er niet in. Maarrrr gelukkig kwam essence met de better than gel serie!

deze serie bestaat uit: een speciale vijl, nageltipjes, basecoat en topcoat, lijm en een remover.
en ik moet zeggen! wauw! het werkt echt heel mooi! ik ben totaal niet handig met mn eigen nagels en nagellak en zo maar dit kreeg ik er zonder problemen op. Er zit een hele duidelijke instructie bij en het resultaat ziet er echt goed uit.
Het heeft er bij mij ook heel lang op gezeten ik heb er minstens 3 weken mee gelopen! (en als je de basis set eenmaal hebt hoef je alleen maar de losse nageltipjes te kopen van 2,99 als je weer nieuw nodig hebt)

Alleen over de remover ben ik niet zo te spreken. Met de remover heb ik de restjes er niet af gekregen. werkte voor geen meter. Het is verschrikkelijk chemisch en (zelfs na handen wassen) blijft erg aan je vingers hangen. Ik at een chocolade koekje en ik likte een beetje chocola van mn vinger maar ik had daarna een hele dag lang die vieze chemische smaak in mijn mond.

ik heb dit setje paar weken geleden al uitgeprobeerd en had er toen geen foto van gemaakt. ik heb toevallig net mijn nagels geknipt in verband met gitaarles op school dus ik heb even 1 vinger gedaan voor jullie:



ziet er netjes uit he?
ik vind het een mooi alternatief voor gel nagels. Blijft beter plakken als die losse nepnagels (mede door de supergoede lijm) en je kan in principe zelf kiezen hoe lang je nagel word.
aanrader!

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten