maandag 10 oktober 2011

Mijn excuses

Heyhey
Ik heb gemerkt dat mijn blog niet bij iedereen in mijn kennissenkring in goede aarde is gevallen. Daarom wil ik even het volgende zeggen:
Ik heb deze blog gemaakt omdat ik (mensen die mij een beetje kennen kunnen dit beamen) het leuk vind mijn mening te geven over bepaalde zaken. Met name over make-up, kookkunsten en creatieve dingen.
Het is dus nooit mijn bedoeling geweest om ook maar iemand na te apen of voor het hoofd te stoten. Ik geef toe dat het misschien wat ongelukkig getimed is waardoor het zo zou kunnen lijken maar nogmaals heb ik hiermee niemand na willen apen.
Het spijt mij als dat wel zo is overgekomen. Maar eigenlijk aapt de halve wereld je dan na toch? En ben je er zelf ook een dan. Ik bedoel, er zijn 1000den soortgelijke blogs!
Ik wil er nog aan toevoegen dat (zoals je kunt zien aan mijn vorige blog) mijn blog niet alleen zal gaan over beauty. Mijn blog zal ook stukken over lekkere recepten gaan bevatten, mijn strijd tegen overgewicht, knutselwerkjes en eventueel zelfs leuke dingen die aan het kinderdagverblijfwezen gerelateerd zijn.
Nogmaals, ik vind het supervervelend als mijn blog als na-apen word gezien. Mijn excuses daarvoor, maar na verloop van tijd zul je merken dat mijn blog er heel anders uit komt te zien.
Wel wil ik nog even kwijt dat de desbetreffende persoon mij hier best persoonlijk op had mogen aanspreken. Ik was mij van geen kwaad bewust en het viel behoorlijk rauw op mijn dak. De manier waarop het nu is gegaan vind ik erg jammer, stijlloos en heeft mij best gekwetst.
Zo, en nu eens kijken of ik in slaap kom.. tis al way over bedtime zegmaar!
Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten