zaterdag 8 oktober 2011

welkom!

Heey allemaal!
Welkom op mijn blog! Zoals jullie kunnen zien is dit mn eerste blogje dus ik wil jullie graag even wat vertellen over mijzelf en wat ik hier allemaal op zou willen zetten.

nou ik ben dus Marjolein 20 jaar en kom uit Almelo, ik ben momenteel bezig met de opleiding pedagogisch werk niveau 4. Dat wil zeggen dat ik leidster op een kinderdagverblijf of peuterspeelzaal word.
Daarnaast ben ik gek op make-up en ben er ook best handig mee. Ik doe ook af en toe visagie op aanvraag. Als ik straks mijn niveau 4 diploma heb wil ik nog een opleiding tot allround visagiste doen.

Wat wil ik nou met deze blog? goeie vraag! het word een van alles wat blog kan ik wel zeggen.
van zomaar wat tot dingetjes over mn eigen leven tot make-up reviews. je zult vanzelf wel zien wat er op gaat verschijnen;)
ik hoop dat jullie er veel leesplezier aan over houden! en feedback is altijd welkom (maar hou het netjes!;) )

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten