donderdag 20 oktober 2011

Glee!


Hey ladies and gentlemen!

Zoals je hierboven kunt zien zal deze blog over glee gaan! Ik ben namelijk een groot fan! Jullie ook?
even voor de mensen die het niet kennen: Het is een geweldige serie over een 'the glee club' van een highschool in Lima. Je ziet het wel en wee van de leden, de strijd tussen de cheerleader coach en de coach van de glee club en geweldige liedjes en optredens. Hmm.. als ik dat zo lees is mijn beschrijving niet super aantrekkelijk maar je moet maar gewoon eens een paar afleveringen kijken dan zul je zien hoe leuk het is!

Ik ben wat glee betreft echt ongeduldig en daarom kijk ik alle afleveringen trouw 2 x. Een maal op fastpass tv (zoek maar op google, de link verandert nog wel eens) omdat ik gewoon niet kan wachten en op tv. Oke oke, ik geef toe ik kijk ze eigenlijk wel vaker.. gewoon als ik er zin in heb :P
Zoals jullie misschien wel weten is in Amerika seizoen 3 inmiddels gestart en dat brengt wat nieuwe personen met zich mee!

Tussen seizoen 2 en 3 is er in Amerika namelijk 'the glee project' geweest! Dit was een af-val race waarbij je een gastrol van 7 episodes in glee kon winnen. (Oh mijn god wat had me dat gaaf geleken!) Ik denk zelf dat de rollen wel zullen uitbreiden als het goed bevalt, maar daar gaat het even niet om. ik wilde jullie in dit verhaaltje kennis laten maken met de nieuwelingen!
links: Lindsay rechts: Alex.
de gedeelde 2e plek ging naar Lindsay en Alex, zij kregen een rol voor 2 episodes. Lindsay is in aflevering 1 van seizoen 3 meteen te zien als Harmony. Een typetje wat wel een beetje op Rachel en Kurt lijkt.
De rol van Alex is zover ik heb kunnen vinden nog niet echt bekend. Wat tijdens the glee project wel duidelijk werd was dat 1 van de schrijvers hem zag als 'the baby of kurt and mercedes' (niet letterlijk nemen natuurlijk!)

 
Dan de 2 winnaars! Ik begin maar even met mijn favoriet: Damian McGinty (zie de foto hierboven! hij is alleen al zo schattig om te zien!) Hij zal de rol vertolken van Rory Flanagan de uitwisselingsstudent uit Ierland (Damian is zelf ook Iers). Rory komt logeren bij de familie van Brittany. Dit lijkt me echt supergrappig want ik denk echt dat Brittany nog moeite krijgt met het grappige accent van Rory. Hij zal te zien zijn vanaf aflevering 4 (geloof ik) Pot'O'Gold.
Dan last but not least winnaar 2: Samuel Larsen. Wat zijn rol is heb ik nog niet kunnen achterhalen. Hij zal waarschijnlijk pas later in het seizoen zijn entree maken (rond afl. 10, 11 of 12 heb ik mij laten vertellen). Wat men al wel weet over zijn rol is dat hij een rol in het genre van Puck krijgt alleen dan wat meer gericht op het christelijke.

Ik verheug me alweer ontzettend op de volgende afleveringen! Kan niet wachten om de nieuwe castmembers te zien! Als je denkt hey, dat Glee Project ding heb ik gemist?! Google even op fastpass tv typ bij het zoekveldje glee in en je vind het vanzelf! ik vond het echt het kijken waard! Je kan het een beetje vergelijken met Project Catwalk ofzo alleen dan in de glee versie!

Trouwens! Als je echt een diehard bent en je wilt vette glee merchandise, de webshop van fox verkoopt te gekke dingen zoals het mckinley high cheerleader pakje, baseballjack en warbler truien!

liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten