donderdag 13 oktober 2011

Nagellak stash bijvullen!

Heyy!!

Deze week was ik lekker aan het nagellakken en ik bedacht dat ik wel eens wat anders wilde met mn nagels.
Op een andere blog zag ik dripping nails! Dat zag er al wel hip uit! maar ik dacht, als dat kan is er vast meer! Dus ik ging zoeken op youtube op nail-art en ik vond een channel met de schattigste dingetjes voor op je nagels!
Het kanaal heet: cutepolish. Ik zou zeggen ga eens kijken en probeer!:D

Doordat ik lekker aan het kijken was werd in ontzettend enthousiast! Alleen is mijn nagellak stash niet bepaald uitgebreid. Het was dus hoog tijd voor een paar aankopen en ben de volgende dag meteen naar de kruidvat gegaan om eens wat fijne kleurtjes uit te zoeken. Ik kwam er achter dat ik zelfs niet eens meer een roze (!) nagellak had. Hier is mijn keuze op gevallen:



van links naar rechts:
- nyc : 242 uptown €2,99: supermooi roze kleurtje smeert heel fijn! Dekt opzich ook wel mooi maar ik doe toch altijd 2 laagjes eigenlijk. droogt snel. Ik had nog nooit een lakje van nyc geprobeerd maar ik ben tevreden!
- essence: 08 ultimate pink €1,29: knalroze! ik hou er van! dekt pas echt bij 2 laagjes. Dat geld eigenlijk voor alle essence lakjes die hier staan.
- essence: 05 sweet as candy €1,29: lief lichtroze kleurtje.
- essence: 51 mellow yellow €1,29: deze kocht ik omdat ik het een goed kleurtje vond voor 'popcorn' (op het youtube kanaal stond een hele leuke look met popcorn en die MOET ik egt een keer proberen:P)
- essence: 79 viva la green €1,29: het is een beetje een gek mintgroen kleurtje. ik vond het wel een lekker vrolijk en een echt 'doe eens gek' kleurtje. Daar houd ik van.
- essence: 49 the only chance €1,29: last but not least. Voor de dierenprintjes(en de popcornlook) ook maar een bruin lakje gehaald!

zoals je ziet weinig uitgegeven en 6 nieuwe lakjes toegevoegd aan mijn nu nog kleine, maar groeiende collectie nagellak!
natuurlijk moest ik een paar lakjes uit proberen vandaag dus ik zocht een fijne look op bij cutepolish. Mijn oog viel op roosjes!

Ik ben nog niet zo superhandig met nagellak (maar ik oefen!) dus mijn resultaat is lang niet zo mooi als het filmpje maar ik ben best trots op mezelf! Ik heb wel voor andere kleuren gekozen omdat ik bij deze kleurtjes niet echt bijpassende kleding had. Resultaat: 

als je het in het echt ziet ziet het er nog net even iets netter uit. door de flits zie je echt elk klein foutje zitten maar toch vind ik het resultaat toch aardig! Ik heb de volgende kleuren gebruikt:
basiskleur: essence 21 fabuless (zwart dus)
ondergrond van het roosje: essence 05 sweet as candy
blaadjes van het roosje: nyc 242 uptown
de groene blaadjes: essence 79 viva la green

hebben jullie ook al looks geprobeerd? let me know! 

liefs, marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten