maandag 10 oktober 2011

Kado tip!

Hoi hoi
Weer tijd voor een blogje, ben onderweg van mijn vriend naar huis dus heb mooi even tijd in de trein.
Je kent het wel, je moeder, tante, vriendin enz. Is jarig maar je hebt niet zoveel geld en je wilt toch wat origineels doen.
Dit overkwam mij afgelopen moederdag weer eens en toen bedacht ik een bestwel leuk idee (al zeg ik het zelf).
Soms is het leuker om samen iets te doen als weer een kaartje met geld erin geven ofzo. Dus ik dacht wij gaan lekker high tea-en!
Nu denk je vast: ja maar dat is vet duur!
Inderdaad, bij een restaurant of hotel o.i.d. wel ja (hoewel er steeds meer goedkope versies verschijnen).
Het mooie van mijn idee is dat je dus zelf je hapjes maakt.
Bak brownies, cupcakes, maak mini sandwiches en mini tompouchejes, haal wat soesjes en eventueel bonbons en petit fourtjes (hema en jamin verkopen die wel)
En je hebt je hapjes al compleet.
Als je geen (grote) etagere hebt kan je met bordjes en op de kop gezette schaaltjes en kopjes zelf een etagere maken en daar al je hapjes op uitstallen.
Dit makkelijke maar originele kado valt vaak in goede aarde want het is super lekker en het levert een gezellige middag op!
Natuurlijk heb ik als laatste een voorbeeld voor jullie:



Alvast veel plezier met high-tea-en!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten