zaterdag 8 oktober 2011

Etos Lipgloss

Hey dames (en misschien ook wel heren)
Tijd voor mn eerste review!
Al een paar weken terug zag ik bij de etos het handigste glossje ever!
Lipgloss met een spiegeltje en een ingebouwd lampje!
Die moest ik natuurlijk hebben en voor 4,99 was ie van mij.
Ik koos voor een lichtroze. De lichtste roze tint die er was. De kleurtjes hebben helaas geen herkenbare naam.
Het gaat mij bij deze alleen niet zo om het kleurtje.
Ik was namelijk aangenaam verrast door deze lipgloss. Ik heb veel glosjes geprobeerd maar deze bleef verrassend goed zitten!
Een gemiddelde glossje van onder de 5 euro blijft bij mij echt niet lang zitten, maar deze houd het aardig vol. Ook nadat ik mijn vriend een kus heb gegeven zit er nog steeds lipgloss op. (oke hij heeft dan ook roze glimlipjes maar ik nog steeds meer!)
De lipgloss heeft een nadeel, Hij loopt over. Vaak als ik het dopje er af draai zit er allemaall gloss aan de bovenkant van het flesje. Maar als je het kwastje eruit haalt zit daar weinig gloss aan. Beetje vreemd..
Wel smaakt de gloss lekker naar meloen!
Conclusie: erg fijn glossje, super handig met uitgaan, blijft goed plakken maar heeft alleen een smeerdopje.
Liefs, Marjolein

Geen opmerkingen:

Een reactie posten